Гарантія


Гарантійне та сервісне обслуговування

На які товари надається гарантія?

На товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, надається гарантія залежно від виду товару.

Термін гарантії вказаний на сторінці кожного товару.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань з нашої сторони є товарний чек з відміткою про дату покупки. Строк обчислюється з моменту продажу.

Для уникнення непорозумінь просимо перевіряти комплектність і працездатність товарів при їх отриманні. Склад комплекту визначається описом товару або документацією, що входить в його комплект поставки.

Куди звертатися з питання гарантійного обслуговування?

Гарантійне обслуговування забезпечується нашими партнерами. При виникненні гарантійного випадку вам необхідно звернутися до нас з будь-якого з телефонів, вказаних на сайті та повідомити менеджеру про гарантійному випадку. Якщо ви проживаєте в Києві, то передача товару здійснюється в нашому роздрібному магазині. Клієнтам з інших міст України слід направляти товари по гарантії через компанію Нова Пошта.

 

Витрати на доставку товарів по гарантії сплачуються порівну між клієнтом і магазином NailsMania. Тобто якщо ви відправляєте товар Новою Поштою, то за доставку в одну сторону платите ви, а в іншу, відповідно, ми.

 

Звертаємо вашу увагу на те, що діагностика поломок, ремонт та інші сервісні операції не виконуються менеджерами магазину. Менеджер відповідає лише прийом товару по гарантії і поледующую комунікацію з клієнтом з цього питання. Суть несправності, порядок ремонту і т. п. визначає майстер сервісного центру.

 

Звернення по гарантії розглядаються лише при наявності у клієнта оригіналу чека про покупку товару. При відправленні товарів Новою Поштою допускається вкладення копії чека в посилку.

Чи можна повернути або обміняти товар?

Товар можна повернути протягом 14 календарних днів після покупки у відповідності з "Законом про захист прав споживачів".

 

Повернення можливе якщо товар не має яких-небудь слідів використання і повністю укомплектований - все плівочки, пакетики і т. п.

 

Гель-лаки, допоміжні засоби, манікюрні інструменти, насадки для фрезера та витратні матеріали не підлягають поверненню згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року.

Коли гарантія не надається?

Магазин має право відмовити в проведенні гарантійного обслуговування у разі:

  • порушення умов експлуатації, які спричинили за собою несправність - перевищення безперервного терміну роботи фрезера, лампи, використання невідповідних насадок тощо;
  • наявності на приладах слідів розкриття і ремонту за умови, що раніше гарантійний ремонт не виконувався;
  • наявності механічних пошкоджень, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або навмисних дій користувача - залиття рідиною, падіння з висоти, запиленість;
  • наявності пошкоджень, викликаних стихійними лихами і подіями техногенного характеру - пожежі, повені, урагани і т. п.
  • якщо пошкодження є наслідком перепаду напруги в електромережі;

Скільки часу займає гарантійний ремонт?

Строк проведення гарантійного обслуговування складає до 14 робочих днів. У разі якщо ремонт не визнаний гарантійним, клієнту може бути запропоновано проведення ремонту за його рахунок.

Особливості гарантійного обслуговування ультрафіолетових ламп

Гарантія на ультрафіолетові лампи для манікюру поширюється на несправності, викликані заводськими дефектами або шлюбом. На лампочки і світлодіоди гарантія не діє у зв'язку з тим, що дані компоненти є витратним матеріалом і їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації.